top of page

WYSYŁKA I ZWROTY

Polityka dostawy

§ 1 – Postanowienia wstępne

Sklep internetowy DejaVu Arte, dostępny pod adresem: www.dejavubizu.com.pl, prowadzony jest przez Justynę Szwejkowską, wpisaną do CEIDG, NIP: 5832785681, REGON: 220684206.

Niniejszy Regulamin skierowany jest do Konsumentów i Przedsiębiorców, określa zasady korzystania ze Sklepu, zasady zawierania umów sprzedaży oraz politykę zwrotów i reklamacji.

§ 2 – Kontakt ze Sklepem

Adres: Świętojańska 34, 81-372 Gdynia

E-mail: kontakt@dejavuartebizu.com

Telefon: 886 436 337

Godziny kontaktu telefonicznego: pon.–pt., godz. 11:00–18:00

§ 3 – Wymagania techniczne

Do korzystania ze sklepu potrzebne są:

  • - urządzenie z dostępem do Internetu i przeglądarką internetową,

  • - aktywne konto e-mail,

  • - włączona obsługa cookies.

§ 4 – Składanie zamówienia

Zamówienia można składać poprzez stronę internetową sklepu z użyciem formularza zamówienia.

Klient może dokonać zakupu bez rejestracji konta.

Po złożeniu zamówienia, klient otrzyma e-mail potwierdzający zawarcie umowy sprzedaży.

§ 5 – Formy dostawy i płatności

Dostawa:

  • - przesyłka kurierska,

  • - przesyłka pocztowa,

  • - odbiór osobisty w Gdyni (ul. Świętojańska 34).

Płatność:

  • - przelewem,

  • - za pobraniem,

  • - gotówką przy odbiorze,

  • - płatności elektroniczne i kartą.

§ 6 – Czas realizacji i koszty dostawy

Koszty dostawy są widoczne podczas składania zamówienia.

Czas wysyłki zależny jest od wybranej formy dostawy i opisu produktu.

Odbiór osobisty jest bezpłatny.

Dostawy realizowane są wyłącznie na terenie Polski.

Polityka zwrotów, reklamacji 

§ 7

Prawo do odstąpienia od umowy

 

Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Aby skorzystać z prawa zwrotu, należy złożyć pisemne oświadczenie (pocztą lub e-mailem na: kontakt@dejavuartebizu.com).

Towar należy odesłać w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia, w stanie nienaruszonym.

Koszty odesłania towaru ponosi klient.

W przypadku produktów spersonalizowanych, takich jak: dopasowanie rozmiaru pierścionka, skracanie/przedłużanie łańcuszka lub inne zmiany wykonane na życzenie klienta – zwrot nie jest możliwy.

§ 8

Przedmioty komisowe – zwroty

 

Biżuteria komisowa (sprzedawana w imieniu klientów) nie podlega zwrotom, z wyjątkiem:

  • - wad ukrytych,

  • - błędnego opisu w ofercie.

W przypadku uzasadnionego roszczenia prosimy o przesłanie zdjęć lub dokumentacji oraz kontakt z obsługą klienta.

 

 

 

§ 9

Zasady zwrotu i zabezpieczenia biżuterii

 

W przypadku jakiegokolwiek zwrotu prosimy:

                - odpowiednio zabezpieczyć biżuterię na czas transportu,

                - dołączyć wszelkie otrzymane dokumenty (np. certyfikaty),

                - korzystać z usług kurierskich oferujących ubezpieczenie przesyłki.

 

§ 10

Zwrot uszkodzonego towaru

 

Jeśli przesyłka dotarła uszkodzona, prosimy o kontakt niezwłocznie po jej odebraniu.

Może być wymagane przesłanie zdjęć lub dodatkowych dokumentów.

W takich przypadkach oferujemy: wymianę lub bon na zakupy.

 

§ 11

Forma rozliczenia zwrotu

 

Po akceptacji zwrotu oferujemy:

                - wymianę na inny przedmiot,

                - bon zakupowy do wykorzystania w przyszłości.

Wybór należy do klienta.

§ 12

Reklamacje

 

Produkty oferowane przez DejaVu Arte są oceniane przez profesjonalną gemmolożkę z 12-letnim doświadczeniem.

Reklamacje z tytułu rękojmi można składać:

- pisemnie na adres sklepu,

- mailowo: kontakt@dejavuartebizu.com.

Odpowiedź zostanie udzielona w ciągu 14 dni.

§ 13

Gwarancje

Jeśli produkt jest objęty gwarancją (np. mechanizm zegarka), stosowna informacja znajduje się w jego opisie.

Warunki gwarancji przekazywane są wraz z produktem.

§ 14

Pozasądowe sposoby rozwiązania sporu

 

W przypadku sporu, klient ma prawo skorzystać z bezpłatnych, pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń, takich jak:

                - pomoc miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów,

                - mediacja przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,

                - platforma ODR (https://ec.europa.eu/consumers/odr).

§ 15

Kontakt

Masz pytania lub potrzebujesz wsparcia? Jesteśmy do Twojej dyspozycji:

DejaVu Arte, Świętojańska 34, 81-372 Gdynia

E-mail: kontakt@dejavuartebizu.com

Telefon: 886 436 337

bottom of page